fbpx
Adéla Třetinová
osobní rozvoj & fitness

Poradna

I TY MŮŽEŠ MÍT TVOU VYSNĚNOU POSTAVU.
I TY SE MŮŽEŠ CÍTIT DOBŘE.
I TY MŮŽEŠ BÝT ZDRAVÝ. 

Napiš mi tvůj dotaz a já ho co nejdříve zodpovím! 🙂 

NA CO VŠECHNO SE MŮŽU PTÁT?
•cokoliv ohledně zdravého stravování
•cokoliv ohledně cvičení
•cokoliv ohledně pozitivního myšlení a života
•problém, který tě trápí a ty nevíš, jak ho vyřešit
•nemoc nebo problém, který bys rád vyřešil(a)

Pomůžu ti se zdravým stravováním, se cvičením, s radostnějším životem. 

Taky ti poradím, jak můžeš léčit určitou nemoc nebo problém.

OTÁZKY A ODPOVĚDI

,,Co zdravého můžu jíst přes den?"

Na snídani si můžeš dát ovesnou kaši, řecký jogurt s ovocem, připravit si smoothie anebo zdravé palačinky či mugcake. 🙂 Jako sladnou snídani si můžeš dát tmavé pečivo s míchanými vajíčky nebo s vysokoprocentní šunkou nebo se zdravou pomazánkou. 
Na svačinky si můžeš dát také smoothie, bílý jogurt s ovocem a semínky, ovoce a oříšky, proteinovou tyčinku nebo křehké plátky se zdravou pomazánkou. Taky tvaroh s ovocem nebo s medem nebo proteinový nápoj. 
A na obědy a večeře rýži/kuskus/brambory s kuřecím masem. Celozrnné těstoviny s kuřecím masem nebo tuňákem. Zdravou tortillu - celozrnná tortilla, vysokoprocentní šunka, trochu kečupu, plátek sýru eidam 30%, koření oregáno, zarolovat a dát do mikrovlnky nebo na pánvičku. Zdravý burger - kaiserka, plátek kuřecího masa nebo uzeného tofu, plátek sýru eidam 30%, trochu kečupu, ledový salát. Mozzarella s tmavým pečivem, cottage sýr s tmavým pečivem, hummus s křehkými plátky, zdravá rybí pomazánka s křehkými plátky. 

,,Je zdravé jídlo drahé??"

Ne, zdravé jídlo opravdu není drahé a jsou to jen mýtusy, které vidíme na internetu a všude možně. Takový zdravý oběd mě vyjde na 20 Kč. 🙂 Nemusíš si nutně kupovat drahé tuňáky nebo další drahé ryby. Nemusíš si kupovat různé dražší mouky jako třeba kokosovou a podobně. Nemusíš si ani kupovat drahé proteinové tyčinky nebo různé čokolády nebo sušenky bez cukru, tohle všechno si můžeš vykuchtit doma. Vše se dá připravovat z opravdu levných potravin. 🙂 Ovesné vločky stojí v Lidlu 15 Kč a vystačí ti třeba i na 2 týdny. A to samé rýže i kuskus. Půl kila kuřecího masa stojí cca 70 Kč a vystačí ti na 5 porcí, takže jedna porce je orientačně za 15 Kč. Oříšky a různá semínka to už je dražší, to ano. Ale člověk to přece nemusí stále kupovat a arašídová másla se dají sehnat také už dost levně. 🙂 

,,Proč nehubnu?"

Omezil(a) jsi všechny sladkosti a další tučné věci? Piješ dostatek čisté neperlivé vody - alespoň 2 litry denně? Cvičíš nebo děláš nějaký sport? Nestresuješ se z něčeho? Pokud jíš zdravě, tak jíš dostatečně dost nebo jíš malé porce? Někdy je problém i v tom, že jí člověk naopak až moc málo, a tak si jeho tělo ukládá tukové zásoby, protože se nemá z čeho jiného živit. Určitě nehladov a jez pravidelně a vyváženě. 🙂 A i když děláš všechno pro to správně, tak nezaměřuješ se náhodou na to špatné? Nekritizuješ se? Čemu dáváme naši pozornost, tak to stále roste a roste... Zaměř se na CÍL, kterého chceš dosáhnout a zkus omezit zaměřování se na nedostatky. Začni myslet pozitivně, čti knihy o osobním rozvoji, poslouchej motivační videa, raduj se z maličkostí, praktikuj vděčnost. 🙂 Také si určitě přečti tento článek - 6 chyb při hubnutí.

,,Ahoj. Rada bych se ti svěřila. Vždy když kamarádka prinese buchtu,tak si dam a ne jednu. A pak vim ze uz to nezapisu to.tabulek tak na.to kašlu a jim vše. A pak mam výčitky, ze nikdy nezhubnu. Nevytvaruju. Pořád myslim jen na jidlo.. jsem ztracená sama sebou. Mm jet na tabor a tam bude jidlo a bojim se toho."

Ahoj, děkuji ti za dotaz a za důvěru. 🙂 Tohle znám, měla jsem to úplně stejně, jak popisuješ... Jak z toho ven? Přestala jsem zapisovat jídlo do kalorických tabulek, protože pak jsem neměla v hlavě nic jiného než jen to, kolik toho v ten den můžu ještě sníst. Je určitě super mít přehled o kaloriích a o tom, kolik toho během dne sníš, ale nic se nemá přehánět a počítat do každého gramu. Pak jsem udělala to, že jsem začala jíst opravdu vyváženě. Totiž předtím, když jsem se přejedla, tak jsem na druhý den schválně jedla moc málo a měla výčitky... Ale pak jsem to změnila a už jsem nikdy moc neubírala na jídle, i když jsem si den předem dala něco nezdravého. A pak, jak má člověk ten jídelníček pořád vyvážený a nehladoví, tak už i mizí ty chutě. Už nebudeš mít chutě na několik buchet a možná ani ne na tu jednu. Zvykneš si totiž na to tvé zdravé jídlo a věř mi, že právě to zdravé ti bude chutnat nejvíce. Táboru se určitě neboj, nikdo tě totiž do jídla nutit nebude, takže se nemusíš přejíst. Pokud tam budete mít obědy a večeře, tak to opravdu pro jednou neuškodí. 🙂 A snídaně a svačinky si můžeš dělat vlastní a zdravé. 🙂 Taky určitě mrkni na můj článek Jak se zbavit přejídání a chutí na sladké.

Jak funguje?
Napíšeš mi tvůj dotaz a já ti do emailu odpovím a poradím ti. Pak tvůj dotaz tady zveřejním společně s odpovědí, protože to může zároveň zodpovědět i ostatním a pomoct tak více lidem najednou. Neboj, tvé jméno ani žádné tvé údaje zde nezveřejním.

Proč tato poradna?
Protože si můžeme navzájem pomáhat. Někoho něco zajímá nebo trápí a tato veřejná odpověď může pomoct dalším stovky lidem, kteří mají stejný problém. 

Co to znamená, že mi pomůžeš vyléčit se? 
Spousta nemocí vzniká ze špatného stravování. Poradím se zdravou stravou a taky jak poznávat své tělo, abyste mohli rozeznat, co přesně mu dělá neplechu. Dále ti poradím, jak pracovat sám na sobě, jaké knížky čtu, co mi dost pomáhá a podobně. Totiž spoustu nemocí a problémů vzniká ze stresů, úzkostí a negativního myšlení. Jak se říká – ,,Zdravý duch, zdravé tělo.” 🙂 Dále ti můžu přímo do tvého emailu doporučit vitamíny a další pomocníky pro tělo ověřené světově uznávanými lékaři, které používám i já sama. 

Musím se vším řídit?
Určitě nemusíš. Co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému. Ale základem je to, že vás chci navést na správnou cestu ve STRAVOVÁNÍ, CVIČENÍ a v POZITIVNÍM MYŠLENÍ. 

Dokázala jsem to já,
dokázali to i ostatní,
dokážeš to i TY…

Více o mém příběhu se dočteš ZDE

Moni Š.

Jídlo mě mile překvapilo, a přesvědčilo, že se dá jíst chutně i zdravě zároveň, a že to není žádná věda. Navíc Adélka je sama o sobě úžasná bytost, se skvělou energii, která vás dokáže nakopnout.❤️💪

David P.

Ahoj adélko, tak tady máš trosku poděkování za které jsem Ti moc vděčný moc jsi mi pomohla. Už jsem se snažil přibrat 5 let, ale pořad se to nevedlo spiš hubnul a dostal jsem se až na zoufalích 67,2kg což je při mé výžce 195cm už hraniční s anorexii. Před měsicem jsem začal dodržovat jídelníček, který si mi ty napsala a já začal přibírat tvuj treningový plán a vše se zlepsovalo a já jsem po měsíci na 72kg a to hlavně díky tobě ! Ještě jednou velké díky

Kačenka Z.

Já musím říct, že jsem se po operaci kolene rozhodla jít do výzvy s Adélkou a jsem za to vděčná, neboť se vracím opět zpátky, sice pomalu, ale za každý krůček vpřed moc děkuji.🙏❤ Kdo ještě nezačal tak šup přidejte se mezi nás ta cesta je fakt super, na nic nejste sami a ty výsledky budou pro vás velká odměna. 👌✌😊 Já dnes posilování, kardio a báječný obídek 😘😋