fbpx
Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

Jak mít čas na cvičení?

Ahoj! 🙂 Taky ti občas připadá, že nic nestíháš? A jak v takové situaci zařadit do každodenního života cvičení, že? Přála by sis začít, každý víkend si říkáš, že od pondělí začneš! Ale pak zase není ten čas nebo nálada… V dnešním článku ti poradím, jak na to! Jak si najít režim ve cvičení, jak si na něj najít čas a udržet si to napořád stejně jako já. 🙂 Tak jdeme na to!

1) Ach ten mozek…

Když chceme do našeho života zapasovat nový zvyk a nový režim, tak je to pro náš mozek něco nového a to se mu samozřejmě nelíbí. My lidé jsme zvyklí na to svoje, na náš každodenní režim, na naši komfortní zónu. Proto bývá pro nás tak těžké začít dělat něco nového a vytrvat v tom! Když už se ale jednou odhodláme a párkrát si zacvičíme, tak nám i přesto do toho začne kecat náš mozek!

,,Dneska se mi nechce, radši půjdu za kámoškou, slíbila jsem jí to.” ,,Týjo, dneska mě nějak bolí hlava, nechám to na zítra…” – A co se nestalo, žádné zítra nebylo, že ano?! 😀 Anebo ,,Začnu zase od pondělí, teď nemám moc času.” – A víš o tom, že vlastně nikdy nebudeš mít dost času? Náš mozek a tyhle naše myšlenky nás neustále přesvědčují k tomu, abychom to neudělali. Proč? Protože mozek má rád komfortní zónu a nerad se přizpůsobuje něčemu novému. A víš, jaký je ještě jeho další trik?

priority cvičení

2) Priority

Předhazuje nám situace, díky kterým si fakt připadáme, že nemáme čas. Raději si vybere to, co je mu komfortnější, než aby šel do té akce a postupně si pěstoval nový zvyk. Dám ti příklad – Máš jít cvičit, ale než půjdeš, tak si chceš jít na chvíli ještě odpočinout. A tak si lehneš, vezmeš do ruky mobil a scrolluješ tím Instagramem. Najednou je z pár minutového odpočinku hodina a ty jsi stále na mobilu. Poznáváš se v tom? 😀 A teď to nejdůležitější… Za těch 30-60 minut, co jsi scrollovala Instagramem, jsi mohla mít dávno odcvičené! 

Proto je to o prioritách a o tom, jak moc to chceš! Moc dobře to znám, jak je to fajn být v té komfortní zóně, v tom teplíčku, v tom režimku, na který jsem zvyklá… ALE pokud chceš něčeho dosáhnout, tak je třeba začít věci dělat jinak. Prostě se odhodlat, zvednout zadek a jít si to odcvičit. A vědět, že ten začátek sice bude těžší, ale že po měsíci budeš mít tento zvyk už pod kontrolou a půjde to o dost snadněji! 🙂

3) Nastolení režimu

A to je ono. To je právě to nastolení režimu. Napsat si cíl, napsat si určitý plán a rozvrh a začít pro to něco dělat! Nespadne ti to jen tak do klína ta motivace a ten cvičící režim. Je třeba každý den si připomínat tvůj cíl a důvod, proč to chceš, proč chceš mít tu vysněnou postavu a to bude to, co tě bude hnát si za tím jít! A když se ti v začátcích nebude chtít a bude tě mozek zase přesvědčovat o tom, že nemáš čas, tak se ZASTAV, začni vnímat svůj dech – nádech a výdech 🙂 a uvědom si, co DOOPRAVDY CHCEŠ. Poslechneš zase svůj mozek? Anebo to tentokrát udělat jinak a půjdeš si fakt zacvičit?

Zastav ten kolotoč a vyjdi jednou provždy z něj ven. A to tím, že to tentokrát uděláš jinak… Proto tohle znamená MÍT ČAS VE CVIČENÍ. Opravdu vždy máme čas, ale je to o prioritách. O tom, jestli budeš poslouchat mozek a mít výmluvy anebo jestli si půjdeš za tím, co chceš a začneš to dělat jinak a nastolíš si nový režim! 🙂

pozitivní myšlení

A to je vše?

Ano, takto prosté to je. 🙂 Jít do akce a začít dělat věci jinak. Mít cíl, mít plán a jít si za tím! 🙂 Chápu to, že někdo je časově dost zaneprázdněný – například máš 3 práce nebo máš děti a nestíháš. Ale i tak to opravdu jde a já znám spoustu lidí, kteří to stíhají i s dětmi a se třemi prácemi. Můžeš cvičit alespoň 3x týdně na 15-30 minut podle rychlých videí na cvičení. Můžeš chodit víc pěšky a ne jen jezdit autem nebo ostatními dopravními prostředky – každý pohyb se počítá. 

Já ti nabízím pomocnou ruku v tom, že ti nastolím režim a efektivní cvičení, která stihneš odcvičit během chvilky! 🙂 Všechno najdeš v mém Programu Vysněné Tělo. A to ne jen cvičení, ale i zdravý jídelníček a téměř 50 zdravých receptů opravdu rychlých na přípravu. Dřív jsem totiž byla studentkou a díky tomu jsem se naučila dělat si zdravá jídla rychle a levně! 🙂 Taky ti pomůžu pracovat na sobě duchovně, abys trénovala ne jen tvé tělo, ale i tvou mysl. Totiž když jsme psychicky OK, tak si dokážeme rychleji plnit naše cíle a nastolit si režim. Budeš vědět, jak to všechno funguje a jak mít cobydup tu vysněnou postavu! 🙂

Tak já ti držím palce na cestě k vysněné postavě a pamatuj… Nenech se zmást mozkem a myslí, jsou to lumpové, kteří tě chtějí nechat v tom teplíčku a komfortní zóně. 🙂 Pamatuj na svoje sny, na svoje cíle a na plány, podle kterých prostě pojedeš! 🙂 Tak pa, s láskou Adél. ♥

-Rady, tipy, recepty a můj každodenní život v InstaStories na mém Instagramu
-Rady, tipy, recepty a cvičící videa můžete sledovat na mé Facebookové stránce
-Chci odebírat nové články – klikni ZDE

V případě jakéhokoli dotazu mi napiš na: tretinova.adela@seznam.cz

Program Vysněné Tělo

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *