fbpx
Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

Jak zhubnout břicho?

Ahoj u dalšího článku! Stále nafouknuté bříško? Stále ta kila nejdou dolů? V dnešním článku jsem se zaměřila konkrétně na břicho. Společně se podíváme na to, kde může být ten kámen úrazu a co můžete změnit, abyste dosáhli krásného bříška! 🙂 Tak jdeme na to…

jak zhubnout břicho

1) Špatná strava 

Naše břicho je nejvíc ale opravdu ze všeho nejvíc o správné stravě. Pokud ho chcete mít ploché a bez obtíží – jako je nafouknutí a více tuku, tak je nutné dodržovat SPRÁVNOU STRAVU. Co to vlastně je ta správná strava?

Vyřadit cukr, vyřadit tučné a přesolené věci. Zařadit tmavé celozrnné pečivo, kde je dostatek vlákniny, což naše tělo potřebuje. Zařadit ovoce a zeleninu, kde je taky vláknina, ale taky spoustu vitamínů. Mít dostatečný a vyvážený příjem všech makroživin – bílkoviny, sacharidy a tuky. Ale hlavně mít kalorický příjem menší než je náš výdej. To znamená jíst méně, než kolik je náš denní výdej – aby tělo hublo. Existují aplikace, které vám tohle pomohou vypočítat, jako je MyFitnessPal nebo Kalorické tabulky. Když jsem začínala, tak jsem tyto aplikace začala používat, abych měla přehled o tom, co jím. 🙂

Často se setkávám s tím, že lidé jí strašně málo bílkovin a to je pak to, proč nemůžou zhubnout nebo proč jim nejde přibrat. Bílkoviny najdete v masu, vejcích, mléčných výrobcích, luštěninách, semínkách a ořechách. 🙂 Lidi totiž v rychlosti sáhnou po rohlíku nebo kukuřičných chlebících, ale to je špatně… To jsou jen sacharidy, po kterých budete mít zase hlad. V těle jsou zkrátka nutné i BÍLKOVINY i ZDRAVÉ TUKY.

2) Špatné cvičení 

Myslíte si, že zhubnete břicho, když uděláte 1000x sedy lehy? Bohužel to je největší chyba, se kterou se taky dost často setkávám.

Za prvé je důležité pro zhubnutí tuku zařadit kardio – běh, rotoped, rychlá chůze, švihadlo a zkrátka vše, u čeho se zapotíte. Za druhé je pak to správné a efektivní cvičení. Provádět na bříško 3-5 cviků 2-4x týdně po 3 sériích a 15-20 opakování. Tyto série a počet opakování jsou určené pro redukci a zpevňování. Větší množství cviků proto, aby se každým jednotlivým cvikem procvičila každá část břišních svalů – přímý břišní sval, boční, šikmý a hlavně taky PŘÍČNÝ břišní sval, který je nejhlouběji uložený a na kterém stojí náš střed těla. Když ho nemáme správně aktivovaný, tak můžeme mít problémy a hlavně bolesti beder.

Dále u toho správně dýchat a díky tomu umět správně zapojit ten nejhlouběji uložený břišní sval, protože na něm se ta správná stavba břicha zakládá. Více o správném dýchání a zapojení břišních svalů popisuji ve videu v Programu Vysněné Bříško. 🙂

jak zhubnout břicho
Program Vysněné Bříško

3) Dostatek tekutin 

Pokud nepijete vodu, tak si zaděláváte na problém. Z našeho těla se prostě potřebují dostat nadbytečné látky a taky potřebujeme vodu, aby naše trávení fungovalo správně. Dobré trávení a dobrý metabolismus je základ. 🙂

A co dělat, abyste se donutily pít? Vždycky doporučuji si nastavit 8 budíků denně a vždy, když vám zazvoní, tak vypít 1 sklenici vody. Takhle během dne vypijete 8 sklenic vody, což budou cca ty 2 litry – to optimum, které bychom během dne měli pít. No a po nějaké době si na tento režim a na vodu zvyknete, že budíky už ani potřebovat nebudete hihi. 🙂

Promyslete se k vysněné postavě

A nakonec opět to důležité myšlení, které vždy zmiňuji! 😀 Naše myšlenky a hlavně naše pocity – to, jak se cítíme během celého dne, tak tím si ovládáme celý náš život. Tím vám chci říct, že to myšlení je ze všeho nejklíčovější. Jde o to zaměřit myšlení na naši vysněnou postavu místo zaměřování na to, jakou postavu NECHCEME. Protože to, co převažuje v naší hlavě – v našich myšlenkách, tak to se promítá i do našeho života. Co teda dělat? Každý den si ve vaší mysli představujte břicho VAŠICH SNŮ a věřte mi, že se postupně začne měnit i v realitě. 🙂 

Taky jde o to cítit se dobře a šťastně, protože víte jak to je – když se cítíte hned po ránu špatně, tak je špatný celý den. Proto je tak důležité se co nejvíce nacházet v těch dobrých pocitech, protože právě ony vás budou dostávat k tomu cíli blíž a blíž! 🙂 O myšlení jsem se více rozepsala v mých Programech, kde jsou i úkoly a otázky, abyste to mohly co nejlépe převést do praxe. 🙂 Myšlení je sice nejvíc klíčové, ale všechny ty další aspekty vám pomáhají k tomu cíli a všechno to jde společně ruku v ruce! 🙂

Přeji vám hodně štěstí na dosahování vašeho cíle. Věřte mi, že když se zaměříte na všechny tyto body a hlavně na tu naši psychiku, tak za chvíli budete mít břicho přesně podle vašich představ! ❤️

-Rady, tipy, recepty a můj každodenní život v InstaStories na mém Instagramu
-Rady, tipy, recepty a cvičící videa můžete sledovat na mé Facebookové stránce
-Chci cvičit, jíst zdravě a správně myslet – klikni ZDE
-Chci odebírat nové články – klikni ZDE

V případě jakéhokoli dotazu mi napiš na: tretinova.adela@seznam.cz

jak zhubnout břicho

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *