fbpx
Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

Dobrodružství v Paříži

Ahoj! Jak můžete vidět podle názvu, tak v dnešním článku vás čeká spoustu dobrodružství! 😀 Pití slivovice v letadle, sushi v McDonaldu a spoustu dalšího! Rozhodla jsem se psát články i se zážitky z mého života, tak se pohodlně usaďte a připravte se na plno smíchu, společně se totiž podíváme na to pařížské dobrodrůžo. Jo a alespoň si tím smíchem potrénujete břišní svaly! 😀 …

slivovice

Slivovice v letadle?!

V pátek večer jsem přijela do Prahy k Peti – ke kamarádce, se kterou jsem do Paříže letěla. Cítila jsem se dost nemocně a jak jsem usínala, tak jsem byla fakt dost ,,kaput”. Vstávaly jsme ve 3 ráno, rychle se nachystaly a autobusem jely přímo na letiště. Na letišti jsem si jako první dala kafe a banánové palačinky, které jsem si udělala den předem. Recept najdete v sekci Zdravé recepty. 🙂 Než jsme letěly, tak jsme šly do těch obchůdků Duty free a přemýšlely, co si koupíme. Když jsme uviděly mini lahvičky slivovice, tak volba byla jasná. 😀 Za prvé mě čekal můj první let a za druhé jsem chtěla, aby mi přestal hořet krk! 😀

Všechno proběhlo v pohodě, já se cítila už zdravě a dorazily jsme do Paříže. Jako první jsme byly v Galeries Lafayette, poté na obědě v Subway – kde mají top bagety 😀 a pak na památkách. Byly jsme v Louvre, kde jsme asi jeden a půl hodiny čekaly ve frontě na Monu Lisu. Mají ji totiž teď dost hlídanou a je až v několikátém patře. Než jsme zjistily, kde je, tak jsme ji marně hledaly asi dvě hodiny po celém muzeu. 😀 Pak následovala Eiffelovka, Champs-Élysées a večerní osvícený Vítězný oblouk. Na večeři jsme si zašly do McDonald, kde jsem jedla nejlepší těstoviny na světě, přísahám! ♥ Byl to těstovinový salát s pestem a s Mozzarellou a jako dezert jsme měly McFlurry příchuť DAIM! ♥

Nestíháme!

Druhý den jsme byly v La Défense, což je obchodní čtvrť plná mrakodrapů, potom na obědě a opět byl jako dezert McFlurry – tentokrát příchuť Lotus sušenka hihi. 😀 Po obědě jsme spěchaly na Eiffelovku, protože jsme ji měly objednanou na daný čas a to bychom nebyly my, kdybychom nestíhaly. 😀 Ne jenom, že jsme nestíhaly, ale dokonce nám do toho život hodil ještě další překážku ve formě nefunkčních přepážek v metru! 😀 Dávaly jsme tam lístky na oražení, ale ono nic. Přepážky byly zrovna nějaké pokažené a my se prostě nemohly dostat do metra…

dobrodružství

Naštěstí nás po nějaké době pustila pustila Francouzka, která měla jejich kartu, kterou stačí jen přiložit, ufff. Takže jsme utíkaly jako o závod, vletěly do metra a říkaly si, jak už je vše v pohodě. No jenže to bychom opět nebyly my. 😀 Ta zastávka u Eiffelovky nebyla hned u ní, ale asi tak 10 minut od ní (což jsme nevěděly), a tak jsme zase utíkaly jako o závod, haha. 😀 …

Sushi v mekáči?

Všechno ale dobře dopadlo, protože jinak než dobře to u nás ani nejde! Vyjely jsme až nahoru na Eiffelovku a nahoře jsme si na oslavu našeho stihnutí daly zbytek té mini slivovice. Musím vám říct, že mám z výšek strach, ale tentokrát jsem vůbec neměla a byla to naprostá nádhera! A hlavně? Hlavně můj splněný sen, jelikož jsem si tam přála jet už nějak od mých osmi let. 🙂 Po zdolání milované Eiffelovky jsme šly podél řeky opět na Champs-Élysées, kde jsme natrefily na boží obchod. V něm jsme si koupily věci na večeři (toasty a sushi) a rovnou si daly kafe s makronkou. 😀 Pak jsme jely k Notre-Dame a prošly si tam těmi krásnými francouzskými uličkami a přemýšlely, kde si dáme večeři, protože nikde nebyly žádné lavičky na sezení. 😀

No… Nenapadlo nás (čtěte mě) nic jiného, než si sednout se sushi do mekáče a nějak to tam prostě sníst. 😀 Samozřejmě je to blbé, a tak jsme přemýšlely, jak to tedy vykutit. Najednou jsme viděly, že před tím mekáčem jsou venku dva stolečky, kde se může taky sedět, ale nikdo tam neseděl a lidi tam podle mě ani nechodívali. Takže jsme si tam sedly a už asi teď víte podle úvodu, že jsme jedly sushi v McDonaldu. 😀

montmartre

Uvíznutí v metru a noční projížďka

Cesta zpět na byt nebyla bohužel úplně nejlepší. Byly tam zas nějaké stávky, a tak jsme uvízly v metru, které stálo dohromady asi 30-40 minut, protože byl ucpaný provoz. Opravdu nepříjemný pocit být takhle dole v tunelu, to musím uznat… Ale je to ve Francii docela normální a o nic zvláštního nebo nebezpečného se nejednalo. Jak jsme konečně dorazily, tak jsme byly ještě na nočním výletě po Montmartre, kde jsme seděly na víně a potom byly na projížďce po Champs-Élysées a kolem Moulin Rouge. Tohle byly opravdu krásné zážitky a já jsem za ně moc vděčná. 🙂

Jako královny!

V neděli jsme měli pravou francouzskou snídani – úžasné a nadýchané Croissanty! Po snídani jsme se pomalu už chystaly na cestu, protože jsme letěly z letiště, které bylo docela daleko. Zpátky jsme letěly do Vídně a na letišti si daly na oběd hezky tuňáka z plechovky, ať aspoň pro jednou nejíme jak královny haha. 😀 Z Vídně jsme jely Regiojetem, kde jsme jako královny stejně zase jedly, ups…

Objednaly jsme si sushi (ano, opět sushi), k tomu ovoce a k tomu víno. 😀 Já červené a Péťa bílé. Samozřejmě, že jsi si daly k tomu i kafe, když už ho mají v Regiu zadarmo. 😀 No a tak započaly naše závěrečné a poslední hody! Dobře jsme se najedly, trochu omámily vínem a hned bylo o srandu postaráno. A naše dobrodružství bylo u konce. 🙂 Je to prostě úžasný pocit se jen tak radovat z každé maličkosti, vychutnávat si jídlo a vychutnávat si i život… 🙂

dobrodružství

Zdravý balanc a zdravý rozum

Závěrem tohoto článku vám chci říct hlavně něco o jídle. Jedly jsme dost sladkostí a podobně, ale neřešily jsme to. Když si jednou na dovolené nebo přes víkend nebo na oslavě něco dáte, ale kromě toho jíte zdravě, tak prostě nepřiberete! 🙂 Chci poukázat na to, že si můžete jídlo i život užívat a ne si vše zakazovat a na dovolené si vůbec nic nedat jen kvůli tomu, že vás brzdí strach z přibrání a z jídla… Navíc když denně nachodíte spoustu kroků nebo máte nějaký jiný pohyb, tak už vůbec nemáte šanci přibrat! 🙂

Říkám to proto, protože jsem dřív sama měla tyto strachy a vím, že spoustu mladých holek tento strach z jídla má… Teď už ale miluji ochutnávat různá nová jídla a ze srdce děkuji, že jsem si už našla takový ten zdravý balanc a rovnováhu v jídle. Jo a taky zdravý rozum. 😀 Jezte zdravě a vyváženě, nebojte si dát něco nezdravého, děkujte za každé jídlo, užívejte si každé jídlo a víte co ještě? Mějte rády svoje tělo, protože ono vám to začne zrcadlit… 🙂 Do komentářů mi můžete napsat, jak se vám článek líbil a jestli byste chtěli častěji takové články z mého občas crazy života. 😀 🙂 Taky mi můžete napsat nějaký váš bláznivý zážitek z cest! 🙂 Tak se mějte krááásně. Papa, Vaše Adél. ♥

-Rady, tipy, recepty a můj každodenní život v InstaStories na mém Instagramu
-Rady, tipy, recepty a cvičící videa můžete sledovat na mé Facebookové stránce
-Chci cvičit, jíst zdravě a správně myslet – klikni ZDE
-Chci motivační náramek – klikni ZDE
-Chci odebírat nové články – klikni ZDE

V případě jakéhokoli dotazu mi napiš na: tretinova.adela@seznam.cz