fbpx
Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

Jak přibrat na váze?

Ahoj, všechny vás zdravím u nového článku. 🙂 Dnes to nebude nic o hubnutí, ale naopak o nabírání. Jestli vás trápí až moc hubená postava a stále se vám nedaří přibrat, tak jste tu správně. 🙂 Byla jsem dřív na stejném místě. Nedařilo se mi přibrat a já nevěděla proč, ale teď už vím, v čem byl ten háček…

Potom, co jsem zhubla, tak jsem měla období, kdy jsem byla hubená až dost. Byla jsem ráda, že jsem hubená – no kdo by nebyl rád, že má štíhlou postavu, že? Jenže já začala být hubená až dost a neměla jsem žádný zadek. Byla jsem nešťastná, že mám plochý zadek a vždy jsem toužila mít krásně vytvarované pozadí a celkově postavu. Navíc i mé okolí mi začalo říkat, že už jsem až moc hubená a to mě k tomu ještě víc nakoplo, abych si šla za svým CÍLEM mít nějakej ten zadek!

Ze začátku jsem si říkala – Sakra, kde dělám chybu? Vždyť jím dost! To si možná říkáte i vy, že? 🙂

Jenže pak, když se na to zpětně podívám, tak jsem DOST opravdu nejedla. 😀 Začala jsem se víc zajímat o to, jak přibrat, jak mám více jíst, co všechno mám proto udělat. Měla jsem cíl a tak jsem si hledala STRATEGII, jak na to a chtěla prostě toho dosáhnout a věděla jsem, že toho prostě DOSÁHNU! To je takové to rozhodnutí, kdy máte nějaký sen, nějakou vizi a prostě si za tím jdete… Tohle přeju každému z vás – probudit v sobě tu touhu dosáhnout toho cíle a jít si za tím přes jakékoliv překážky s vírou, že toho prostě dosáhnete! 🙂 No ale teď zpátky… Hledala jsem tedy všechny informace, co všechno mám dělat, abych doopravdy přibrala. Zjistila jsem, že musím fakt dost přidat na jídle – hlavně sacharidech a taky cvičit s těžšími váhami – prostě tréninkový plán na objem.

Co chci první zmínit je to, že je důležité se tomu OTEVŘÍT

Spousta holek i přesto, že chce přibrat, tak má v hlavě to, že to vlastně nechce, protože se bojí, že nabere moc, že nabere tuk (my holky tohle máme klasicky vždy v hlavě). Ano i já jsem to měla a proto jsem vlastně předtím byla tak hubená i přesto, že jsem si myslela, že jím dost… Bála jsem se tomu otevřít, bála jsem se přidat víc na jídle, bála jsem se vůbec přibrat!!! Jakmile jsem si vyhledala všechny ty kroky k přibrání a doopravdy se tomu otevřela a řekla si, že do toho jdu, tak se to začalo dít samo! 🙂

Co jsem tedy udělala?

Zvýšila jsem příjem sacharidů, bílkovin i tuků! Sacharidy jsem jedla v rýži, v celozrnném pečivu, v ovesných vločkách, v ovoci a podobně. Bílkoviny jsem přijímala z tuňáka, z vysokoprocentní šunky, z masa, ze sýrů, z proteinu. Tuky jsem přijímala hlavně z arašídového másla, toho jsem jedla fakt tuny! 😀 Ano, jedla jsem fakt dost a sama nechápu, jak se to tehdy do mě (do 150cm člověka) vlezlo 😀 , protože jsem po cvičení dokázala sníst opravdu CELÝ PYTLÍK RÝŽE s CELOU PLECHOVKOU TUŇÁKA a pak jako dezert ještě rýžové chleby a arašídové máslo! 😀 Achjo… 😀 Ale nejedla jsem tak celý den, vždy spíš po cvičení a zas moc jsem to nepřeháněla. Nic se nemá přehánět, přece nechceme nabrat hodně tuku, ale spíš ty svaly, no ne? 🙂 Takže jsem příjem hezky zvedla, ale ne nějak razantně, že bych se po celý den přežírala. 😀 Co se týče cvičení, tak to jsem zařadila tréninky na objem – více sérií a méně opakování (4-5 sérií x 8-15 opáček).

Na závěr chci zmínit ještě jednu fakt důležitou věc a tou je naše PŘESVĚDČENÍ

Tohle neplatí jen u nabírání, ale i u hubnutí a celkově naší postavy. Pokud máte v hlavě myšlenku ,,Já nikdy nepřiberu” a budete si to říkat i během toho, co se o přibírání snažíte, tak vás to neskutečně brzdí! Tohle se netýká jen postavy, ale jakéhokoli cíle, který si v životě dáte. Tohle přesvědčení ,,Já nikdy nepřiberu” přepište na pozitivní tvrzení ,,Už vím, jak přibrat, pracuji na tom každý den a jsem blíž a blíž k mé vysněné postavě”. Když tohle budete dodržovat a začnete si to opakovat tuhle myšlenku a budete na to myslet místo toho, abyste mysleli na to, že to nejde a blablabla, tak já vám garantuji, že uvidíte ty zázraky a že si vybudujete během té cesty nové přesvědčení! 🙂 Přesvědčení toho, že fakt nabíráte, že to fakticky jde nahoru a že už jste skoro v CÍLI! 🙂

41kg X 46kg

Tak a teď už fakt na závěr vám tady posdílím můj příběh

V létě i ještě na podzim roku 2017 jsem vážila 41kg… Na mojí výšku 150cm to není zas tak málo, jenže svaly váží více než tuk, a tak kdybych neměla žádné svaly, tak bych vážila třeba takových 37kg. Už jsem se sebou fakt něco chtěla dělat a hlavně si splnit ten sen VYTVAROVANÉ POSTAVY. Začala jsem asi v září 2017 a v prosinci/lednu už jsem vážila nějakých 46/47kg hihi. 🙂 A pak v létě 2018 už jsem byla na sebe tak pyšná, že jsem si to opravdu splnila a měla konečně snad poprvé v životě vytvarovaný zadek, jaký jsem si přála. 😀 A né žádný plochý… Tímhle vám chci dát naději, že to fakt jde a že i vy, pokud budete věřit a dáte do toho tu touhu a budete následovat určitou strategii, tak máte vyhráno! 🙂 Jo a není to o genetice! To jsem si dřív taky myslela, ale potom, co jsem toho dosáhla, tak vím, že není. 😉

No takže to už by bylo asi fakt všechno… 🙂

Jestli chcete detailně poradit s nabíráním, tak mě kontaktujte a můžeme se na to společně vrhnout. Může být problém ve vaší stravě, špatném cvičení anebo pokud dodržujete vše správně, tak ve vašem přesvědčení, které o sobě máte a jak o sobě smýšlíte. Mějte se hezky, vaše Adél. 🙂

E-BOOK ,,Trénuj své tělo, ale i svou mysl” se kterým to do léta ještě STÍHÁŠ – nyní ve SLEVĚ!
Nejnovější VIDEO na mém YouTube kanálu
Rady, tipy, recepty a cvičící videa můžete sledovat na mé Facebookové stránce
Rady, tipy, recepty a můj každodenní život v InstaStories na mém Instagramu
Chci odebírat nové články – klikni ZDE

 

2 Responses

  1. Ďakujeme Adelka, pozdravujem ťa . Opýtam sa ťa, či tieto rady sú akceptovateľné a účinné aj pre ženy po 50… :D, Hanka

    1. Jé rádo se stalo a taky zdravím! 🙂 Určitě ano. 😀 🙂 Zjistit příčinu, jestli si to člověk náhodou sám v sobě neblokuje, že nechce přibrat. Pak se tomu otevřít a začít více jíst. 🙂 Taky k tomu usměrnit myšlenky o sobě samé – vynechat myšlenky typu ,,Jsem hubená, já nikdy nepřiberu” a podobně. 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *