fbpx
Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

Jak být do léta FIT?

,,Achjo, tento rok to nevyšlo, tak na příští léto už ale fakt zhubnu!” Je vám tahle věta povědomá? 😀 Já ji dřív také používala a odkládala jsem svůj sen mít krásnou postavu. Před 4 lety v květnu jsem se k tomu ale postavila jinak a do léta stihla během 1 měsíce zhubnout 4 kilogramy. Jak se to teda dá zvládnout?…

1) PEVNĚ JSEM SE ROZHODLA

Nestačí si říct ,,Já bych chtěla zhubnout pár kilo.” Je třeba opravdu se rozhodnout a říct si ,,Já chci zhubnout 3 kila a dokážu to prostě!” (každá si můžete dosadit jiný cíl). Je to o tom opravdu to chtít a mít velkou motivaci. Ta motivace může být dovolená, na kterou chcete být top. Další motivace může být vaše okolí, kterému chcete ukázat, že to zvládnete. Takže jsem si našla také svůj důvod a motivaci, která mě hnala vpřed! Chtěla jsem to dokázat jak sama sobě, tak svému okolí, že tentokrát to prostě nevzdám! 🙂

2) ZAČALA JSEM SE HÝBAT

Než jsem začala s hubnutím, tak do té doby jsem jen seděla doma na zadku a nehýbala se. Jakmile jsem udělala to rozhodnutí, tak jsem začala běhat. Běhala jsem každý den, věděla jsem, že do léta zbývá měsíc a moje motivace byla fakt silná. Pro tělo to bylo něco nového, protože jsem se do té doby vůbec nehýbala, a tak na to reagovalo rychlými výsledky. Ty výsledky, které jsem začala pozorovat mě prostě hnaly vpřed a já jsem věděla, že už nepřestanu! Ten pocit po běhání a po cvičení, že děláte něco pro sebe a že si jdete za svým snem, byl nepopsatelný a stále je! 🙂

3) UPRAVILA JSEM STRAVU

Začala jsem postupně jíst zdravěji a zdravěji. Ze začátku jsem sladké pečivo a bílé pečivo nahradila tmavým vícezrnným pečivem, sladkosti jsem nahradila ovocem a začala jíst pravidelně. To je podle mě hodně klíčové, protože když nedáváte tělu přísun jídla a jíte opravdu málo, tak si naopak tuky ukládá do zásoby. Takže přibírání není jen o přejídání se, ale také o malém množství jídla. Na snídani jsem jedla ovesnou kaši s ovocem, na svačinu bílý jogurt s müsli a banánem, na oběd kuřecí maso s rýží a zeleninou nebo kaiserku s vysokoprocentní šunkou a zeleninou, na svačinu kaiserku či jiné tmavé pečivo nebo krekry a na večeři nějakou zdravou pomazánku, cottage, mozzarellu nebo vysokoprocentní šunku opět s tmavým pečivem a zeleninou. Pro tělo to byla opět obrovská změna, protože předtím jsem jedla Nutelly, čokolády, brambůrky apod. 😀 Takže jsem i díky změně stravy viděla výsledky fakt rychle. 🙂

A CO DÁL?

Možná vám teď vrtá hlavou, jak v sobě najít tu motivaci. Jak si prostě udržet ten pohyb a tu zdravou stravu, když jste byli nějakou dobu zvyklí jíst nezdravě a bez pohybu. Úplně vás chápu, moc dobře to znám. Máme zakořeněné nějaké zvyky, a tak je někdy pro nás těžké hned něco takhle změnit. Proto je fajn VYTRVAT a být KONZISTENTNÍ. To znamená, že když budete mít po 3 dnech chuť zas na něco sladkého, tak zavrhnete tu myšlenku, připomenete si váš cíl a vaši motivaci a místo toho sáhnete třeba po banánu nebo půjdete něco dělat, abyste zahnali ty chutě na sladké! 🙂 Anebo když se vám nebudete chtít jít cvičit, tak si opět připomenete vaši motivaci, dáte si aspoň pár minut cvičení a uvidíte, že nakonec budete taaak šťastní, že jste si nakonec zacvičili a ten pocit budete pak chtít zažívat prostě pořád! 🙂

Tak jo, článek je u konce a já jsem vděčná za všechny, kteří to celé přečetli. Jsem ráda, jestli to někomu z vás pomohlo nebo jste si něco uvědomili. Jestli nevíte, CO JÍST nebo CO A JAK CVIČIT, tak se můžete podívat na můj E-BOOK, případně se společně mrkneme na individuální plán na cvičení i s jídelníčkem. 🙂 Mějte se hezky a budu moc držet palce! 🙂

PS: Doporučuji tuhle SUPER VĚC. Jedna tabletka je jakoby 7 šálků zeleného čaje, takže vás zbaví přebytečných látek z těla, dodá více energie, odfoukne bříško, zlepší trávení a zbaví chutě na sladké. 🙂 Sama mám odzkoušeno a i pár mých kamarádek a opravdu máme lepší trávení a zmizely problémy s nafouklým bříškem. Na TOMTO ODKAZE jsem ho pro vás sehnala se slevou 20% a balení je na 1 měsíc. 🙂

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *