Adéla třetinová
osobní rozvoj & fitness

3 KROKY k vysněné postavě

Ahojky. 🙂 Dnešním článkem vám chci prozradit, jak DOCÍLIT vysněné postavy, ale také jak si ji UDRŽET. Hodně lidí zhubne, ale málokdo si svou vysněnou postavu udrží napořád. Proto jsem se rozhodla pro vás sepsat tyto 3 KROKY, a pokud se jimi budete DOOPRAVDY řídit, tak pevně věřím, že se vám vysněné postavy podaří dosáhnout a udržet si ji. 🙂

1. Strava
Teď možná čekáte, že vám řeknu co máte jíst, kolik toho máte jíst a podobně. 😀 Ale ne. Každý jsme nějací, každému vyhovuje něco jiného. Někdo upřednostňuje jíst 6x denně po menších porcích, někdo jí naopak 3x denně velké porce. Někdo ji všechno, někdo je vegan, vegetarián, paleo a tak dále. Jezte tak, jak vám to vyhovuje a do ničeho se nenuťte. 🙂 Co vám ale poradím je to, abyste jedli zdravěji. Nejhorší jsou SLAZENÉ NÁPOJE. Víte kolik je v Coca-Cole nebo v džusu cukru? Radši to ani nevědět. 😀 Vypijete Coca-Colu a je to skoro jako byste snědli čokoládu… Takže opravdu bacha na to, co pijete. Nejlepší je obyčejná ČISTÁ VODA. Pokud vám nechutná, tak si do ní hoďte citrón a mátu a máte z toho Mochito! 😀 Moc doporučuji, chutná to fakt dobře. Dál vyřaďte světlé pečivo a nahraďte ho tmavým, kde je více vlákniny. Čokoládu nahraďte ovocem nebo hořkou čokoládou, která je top strop a nejlepší je z Lidlu. 😀 Abyste neměli přes den hlad, tak se pořádně najezte ráno a pak odpoledne nebo večer nebudete mít tendenci se přejídat!
To by bylo ohledně stravy asi vše. 🙂 Není to nic těžkého… Chce to jen najít si ten vlastní režim, který vám vyhovuje a omezit nezdravé věci! 🙂 Jestli byste chtěli více poradit nebo i vyřešit nějaký váš problém, tak mi napište, ráda vám pomůžu. 🙂

2. Pohyb
Pokud jíte zdravěji, ale celý den sedíte doma, tak nemůžete čekat zázraky… Nemusíte hned cvičit nebo běhat, ale choďte víc pěšky, na procházky, na túry a podobně. Pohyb není jen klíčem pro vaši postavu, ale taky pro vaše zdraví a energii! 🙂 

3. Mysl
Tak a nakonec vám představím ten nejdůležitější faktor. Můžete stravu a pohyb dodržovat jak nejlépe umíte, ale pokud to máte špatně nastavené v hlavě, tak daleko nedojdete. Jak si teda nastavit naše myšlení? Jakto, že hodně lidí jí jako ,,vrabci”, ale i tak nejsou nejhubenější? Mají totiž nastavené v hlavě, že pokud si dají něco nezdravého nebo sní víc jídla, tak hned přiberou. Naopak si všimněte, že ti kteří jí všechno možné a nemají žádné výčitky ohledně jídla a jídlo si s chutí užívají, tak jsou hubení! 😀 Jako jasný, neplatí to vždy, je to i o genetice, ale ve většině případech to tak je.
Takže teď jak si to tam v hlavě správně nastavit. 🙂 Je třeba být vděčný za jídlo a nevyčítat si ho! Buďte rádi, že máte co jíst a nežijete někde v Africe… NEŘEŠTE každé sousto, každou kalorii, jinak z toho zešílíte a bude to ještě horší. Žijeme jen jednou, tak proč si vyčítat jídlo? Buďte za něj rádi a nemyslete na to, že byste z něho měli přibrat! Nepřiberete z něho, je to jen jídlo a to že z něj přibíráte máte jen v hlavě! (Pokud teda nejíte od rána do večera hromadu nezdravých věcí, to pak přiberete…)

Když tyhle 3 KROKY spojíte dohromady, tak máte vyhráno. Není to nic těžkého. To, že je to pro vás těžké dosáhnout vysněné postavy, tak to máte jen a jen v hlavě. 🙂 VŠECHNO JDE, KDYŽ SE CHCE. Takže konec výmluv, konec fňukání a jděte do akce. Já jsem jedla poslední dobou opravdu hodně, málokdy jsem cvičila, ale i tak jsem naopak zhubla. Jakto? Protože JSEM VDĚČNÁ za jídlo, UŽÍVÁM si ho a VÍM, že nepřiberu.
Doufám, že se vám článek líbil. 🙂 Můžete mi napsat, pokud budete chtít s něčím poradit. Děkuji všem za přečtení a jděte do akce! 🙂

Life with Adél

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *