Moje cesta zdravým životním stylem aneb nevzdávejte se

Life with Adél

Všechno začalo tím, že jsem chtěla zhubnout, i když jsem neměla toho moc, co zhubnout. Ale to víte, v té době, před pár lety, byl trend velká mezera mezi stehny, vyhublé modelky na instagramu, a tak jsem tomu propadla… Začala jsem každý den běhat a cvičit. Běhala jsem cca 20 minut a pak jsem si udělala pár dřepů, výpadů a sklapovaček. V té době jsem neměla moc páru o cvičení. 😀 Jednou jsem se k tomu ale odhodlala a jsem vděčná za to, že mi to vydrželo až do teď. Snažila jsem se nemyslet na věci, jako že to je blbý nápad nebo že mi to moc dlouho nevydrží… Táhl mě ten konečný výsledek a ta motivace. MĚJ VIZI, JASNÝ CÍL A UŽ TĚ NIC NEZASTAVÍ. 😀 🙂

Tohle jsem dělala asi pár měsíců a přidala k tomu další cviky na břicho a zadek a tou dobou jsem už vážila o 5kg méně. Už jsem necvičila každý den, ale pořád jsem si musela 5-6x týdně zacvičit a zaběhat, jinak bych umřela, achjo. 😀 Postupem času, když jsem se začala cvičením a stravou čím dál více zabývat, tak jsem si rozdělila cvičení na spodní část, vrchní část a břicho a přidala jsem závaží. Cvičila jsem doma s menším závažím a pořád jsem neměla ty správné zkušenosti a to ani ohledně stravy… Na internetu se člověk dočte spousta kravin, a tak jsem nejedla odpoledne sacharidy a když jsem si někdy dala hodně nezdravých věcí, tak na druhý den jsem jedla jen bílé jogurty nebo bílky atd… Bože. 😀 Ale chybami se člověk učí. 🙂 Hlavní je se nevzdat, i když vám něco nejde! Nerozebírejte, proč to nejde. Zaměřte se na to, proč jste s tím začali. Uvidíte, že když vytrváte, tak pak budete na sebe pyšní. 🙂

Life with Adél

Před 2 lety – hubená, ale bez žádného zadku…

Naštěstí jsem se pak dostala k těm správným informacím a začala se stravovat správně, a pak i chodit do posilovny. Tělo se mi ale od začátku trochu změnilo a nabírala jsem i trochu svaly. Můj největší cíl zhubnout už totiž nebyl můj největší cíl. Tím totiž bylo nabrat nějaké ty svaly a to hlavně ZADEK. 😀 Ten se mi pořád nedařilo nabrat… Proč? Protože jsem jedla málo. 🙂 Za tu cestu jsem si párkrát zkoušela počítat ,,makra” (makroživiny – bílkoviny, sacharidy, tuky), ale moc dlouho mi to nevydrželo. Ale před půl rokem jsem to opět zkusila už s více zkušenostmi a počítám je až doteď. Zjistila jsem, že abych nabrala nějakej ten zadek, tak musím jíst víc. Přidala jsem na sacharidech a tucích a konečně jsem přibrala. Makroživiny ale NEPOČÍTÁM PŘESNĚ, mám jen takový odhad, abych tak cca věděla, kolik toho přijímám. Taky jsem si začala vybírat ty správné cviky a cvičila a stále na zadek cvičím 2x týdně. Jsem hooodně maličká a mám krátké nohy, takže více svalů mi jde do nohou. Proto jsem zařadila cviky, které dobře zapojí sedací a hýžďové svaly. Každá holka si totiž pod pojmem ,,hezký zadek” představí dřep. Ten je sice skvělý pro super zadek, ale je potřeba i dalších cviků, které vám svaly zadku hezky zapojí a pomůžou tomu, aby zadek rostl. Těmi cviky jsou: Hip Thrust (zvedání pánve s opřením horních zad o lavici), Glute Bridge (zvedání pánve v leže), Glute Bridge s jednou nohou a Rumunské mrtvé tahy. Tohle jsou pro mě top cviky, které zapojí hýžďové svaly a tím stimulují růst zadku. Kromě těchto cviků ale samozřejmě miluju dřepy, výpady, bulharský dřep a spousta dalších. 😀 🙂 

Life with Adél

Teď – napapaná a spokojená

Nic nepřijde ze dne na den. Pokud něco DOOPRAVDY chcete, tak musíte vytrvat. I když jsem ze začátku o cvičení neměla vůbec páru a stravovala se a cvičila špatně, tak jsem se to naučila. Stálo mě to hodně chyb a překážek, ale díky tomu jsem se toho tolik toho naučila a nevzdala se. Trvalo mi to dlouho, než jsem začala správně cvičit, správně se stravovat a číst ty správné informace, ALE stojí mi to za to, protože teď jsem tam, kde jsem a cvičení+správné stravování se stalo mojí vášní. Někdy je třeba zkusit i něco nového, v čem úplně plavete, abyste se mohli překonávat, zkusili si, jak jste vytrvalí a třeba se to stane vaší vášní jako mou je cvičení. 🙂 Já chci taky stále zkoušet nové a nové věci, a proto kromě cvičení ráda tančím (viz moje včerejší InstaStory 😀 ), cvičím jógu, atd… Někdy je třeba dělat i něco jiného, aby ten život nebyl jen takový stereotyp, ale abyste se pořád mohli něčím zabavit, stanovovat si nové cíle a zkoušet nové a nové věci. 😀 🙂 Děkuji za přečtení a tohle si zapište za uši. 🙂

Life with Adél

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Kategorie
  • O mně

    Jmenuji se Adéla, je mi 20 let a chci s vámi sdílet mou cestu životem. Rozhodla jsem se psát blog z toho důvodu, že chci předávat mé zkušenosti ohledně zdravého životního stylu a seberozvoje.
    Chci se s vámi podělit především o rady, recepty a cviky v rámci fitness. Ale když už se začnete starat o své fyzické tělo, tak také musíte rozvíjet to duchovní. Právě proto zde můžete najít články, které vám s tímto pomohou.

    ,,Healthy body, healthy mind“ – ,,Zdravé tělo, zdravá mysl“

  • Nejnovější články
  • Staráte se o Vaše ZDRAVÍ?

    Pokud se zabýváte zdravým životním stylem, tak byste Vašemu tělu měli dopřát jen to nejlepší. Měli byste tělo hýčkat kvalitními produkty bez parabenů, ropných derivátů a dalšího chemického složení.
    Kvalitní péče o pleť a tělo, kvalitní kosmetika a také kvalitní vitamíny.
    Chcete více informací? Kontaktujte mě.