Jak začít a vytrvat?

Life with Adél

Ať už se jedná o jakoukoli sportovní aktivitu – cvičení, běhání, jóga, box, apod., tak vás to musí aspoň trochu bavit! Nesmíte se do ničeho nutit… ,,Jó tamta dělá to a támhleta taky, tak to taky budu dělat, i když mě to nebaví.” Ne, takhle to není a nesmí být. Najděte si určitou činnost, která vás bude bavit a naplňovat. Jedině takhle u  dané aktivity setrváte, dokážete to dělat několik let v kuse a pořád vás to bude bavit. 🙂 Když teda začnete s určitou činností, tak i přesto s tím můžete po chvíli seknout… Jakto? Každý zažije chvilky, kdy se mu do toho nechce, kdy by nejraději prospal celý den. Jsme lidi, tohle je normální, ale zas ať se z toho nestane každodenní činnost a naše dříve oblíbená aktivita úplně pomine… Takže jak setrvat?

→ Pokud máte určitý cíl – například: ,,Chci cvičit, abych zhubnul,“ ,,Chci běhat, abych měl lepší kondici,“ tak si ten cíl zapiště, klidně nakreslete a představujte si, jak už jste hubení, jak už máte výbornou kondici, prostě mějte před očima tu vizi, ten cíl, kterého chcete dosáhnout a půjde to samo! Každý si teď vezměte papír a tužku a napište si, jaký je váš cíl (kondice, zhubnout, zlepšit se v tom a v tom,…). Ten papír mějte na stole nebo na nějaké nástěnce, každý den se na něj dívejte a nezapomínejte na to.
→  Pište si i různé poznámky vašeho zlepšování, vašich výsledků. Když uvidíte to zlepšování a výsledky, tak se budete chtít stále zlepšovat a nebudete s tím chtít přestat. Když jsem chodívala běhat, tak jsem si stáhla aplikaci, která mi měřila kilometry a vždycky mě dokázalo namotivovat to, že jsem uběhla o něco víc než minule.
→  Při cvičení mě motivuje to, když vidím, jak se zlepšuji a plním si své cíle, ale taky to, že u toho neskutečně vypnu. Člověk se soustředí jen na tu danou aktivitu, je v přítomném okamžiku a vypustí všechny myšlenky ohledně minulosti či budoucnosti. Je to skvělé na odreagování, takže věřím, že i díky tomuto dokážete setrvat.
→ Je to o vytrvalosti a myšlenkách. Pokud si po prvním, druhém či pátém cvičení řeknete, že to vám to nejde, že nevidíte žádné výsledky a raději zůstanete v “komfortní zóně”, tak se tak stane. Pokud ale budete věřit, že vám to příště půjde lépe, že svého cíle dosáhnete, tak to půjde samo, jak už jsem zmiňovala. Výsledky totiž nepřijdou hned, ale je třeba pro to něco dělat po delší dobu. Kdybychom měli nebo dostali všechno hned, tak by měl každý všechno a ničeho bychom si nevážili.

Problém může být to, že nechcete jít sami běhat, jít sami do posilovny, na kolo a tak dále. Můžete si na běhání či na cokoliv jiného ze začátku najít nějakého parťáka, věřím tomu, že když se zeptáte všech vašich kamarádů nebo známých, tak někdo z nich určitě půjde. Nebo pokud se vám nechce samotným do fitka, tak se taky s někým můžete domluvit. Anebo víte co? Dá se cvičit i v pohodě doma, a navíc to máte zadarmo! Já jsem doma cvičila asi rok a půl a teď také převážně cvičívám. Ano, posilovna je posilovna, ale když se tam člověku zrovna nechce, tak proč si nezacvičit doma, když to úplně v pohodě jde? Pokud budete chtít, tak udělám celý článek o tom, co všechno se dá cvičit doma. 🙂 Cviky na zadek, ruce, břicho, záda, prostě všechno. Anebo ať už cvičíte doma nebo v posilovně, tak nevíte jak cviky správně provádět a jak určité partie cvičit? Na YouTube najdete v dnešní době všechno. Ráda udělám článek, kde vám dám videa na všechny konkrétní partie. Pokud byste chtěli s něčím poradit, tak budu ráda, když mi napíšete. 🙂

Na závěr vám chci říct ještě jednu věc. Venku je tento rok už teď v dubnu tak nááádherné počasí, tak toho koukejte využít! Neseďte doma, ale jděte se s někým projít, zaběhat si, jeďte na kole nebo na brusle. Věřte mi, že se pak budete cítit skvěle a budete mít dobrý pocit z toho, že jste pro sebe něco udělali. 🙂 

Takže pro dnešek je to všechno. Doufám, že jsem vám aspoň trochu pomohla. Dejte mi prosím vědět do komentářů, jestli se vám článek líbil, anebo jestli byste potřebovali ještě více namotivovat. 😀 🙂 A také jestli chcete udělat samostatný článek o cvičení doma a o cvičících videích.   

Life with Adél

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Kategorie
  • O mně

    Jmenuji se Adéla, je mi 20 let a chci s vámi sdílet mou cestu životem. Rozhodla jsem se psát blog z toho důvodu, že chci předávat mé zkušenosti ohledně zdravého životního stylu a seberozvoje.
    Chci se s vámi podělit především o rady, recepty a cviky v rámci fitness. Ale když už se začnete starat o své fyzické tělo, tak také musíte rozvíjet to duchovní. Právě proto zde můžete najít články, které vám s tímto pomohou.

    ,,Healthy body, healthy mind“ – ,,Zdravé tělo, zdravá mysl“

  • Nejnovější články
  • Staráte se o Vaše ZDRAVÍ?

    Pokud se zabýváte zdravým životním stylem, tak byste Vašemu tělu měli dopřát jen to nejlepší. Měli byste tělo hýčkat kvalitními produkty bez parabenů, ropných derivátů a dalšího chemického složení.
    Kvalitní péče o pleť a tělo, kvalitní kosmetika a také kvalitní vitamíny.
    Chcete více informací? Kontaktujte mě.