CO, JAK, KDE, KDY cvičím?

Life with Adél

Ahoooj. 🙂 Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat mému cvičení. Podělím se s vámi o to, co cvičím, jak to cvičím, kde a kdy vůbec cvičím. 😀 🙂 Ale aby tady nebyla řeč jen o mě, tak vám ještě na závěr článku něco povím. 🙂 Takže CO cvičím?

Někdo si rozděluje partie na více částí – ramena, triceps, záda, nohy,… Ale já jen prostě cvičím VRŠEK TĚLA nebo SPODEK TĚLA. 😀 🙂 První začnu vrchní částí těla. Tu cvičím 1-2x za týden – podle toho, jak mám čas a jak se mi chce, protože o dost radši cvičím zadek asi jako každá holka. 😀 Vršek cvičím jak v posilovně, tak doma. Mám doma hodně činek a spousta cviků na ruce se dá zvládnout v pohodě doma s činkami. 🙂 Když ho cvičím, tak začínám cviky na ramena, triceps a nakonec si dám cvik na biceps. Cviky, které nejraději cvičím na ramena – Tlaky na ramena, Upažování anebo Přítahy osy k bradě. Na triceps miluju Tricepsové stahování kladky na stroji, takže to doma bohužel nejde dělat. Na biceps klasicky zvedám osu. 😀 🙂 Když zadáte všechny tyto cviky do Googlu, tak se vám ukáže, jak vypadají a jejich správné provedení. 🙂 Někdy mám období, kdy se mi vůbec nechce cvičit ruce (jako třeba teď v teplém počasí), a tak si doma udělám alespoň kliky. Buď ty klasické – ruce v dálce od sebe podle šířky ramen, kliky diamantové – ruce u sebe ve tvaru diamantu, které jsou super na ramena a triceps. 🙂 A poslední typ kliků jsou kliky s rucema na široko, které taky dobře zabírají na ramínka. To by bylo ohledně vršku těla asi všechno. Na záda necvičím, protože mě to nebaví 😀 , ale u kliků vám záda taky hezky pracují. 🙂

Teď se vrhnu na moji oblíbenou spodní část těla. Tu cvičím 2x týdně. Tuhle část taky cvičím jak v posilovně, tak doma. 🙂 Když cvičím zadek v posilovně, tak snad nikdy nevynechám Legpress, který miluju. 😀 Asi kvůli tomu, že člověk prostě jen sedí a nohama tlačí to závaží. 😀 Dál cvičím HipThrusty, Rumunský mrtvý tah (klasický mrtvý tah cvičím málokdy), Výpady – můj nejoblíbenější cvik na zadek a nohy, Bulharský dřep a občas tam hodím klasické Dřepy. 😀 Je to klasika na zadek, ale bohužel mi u nich vždy zabíraly více nohy, protože je mám krátké, a tak mi svaly rostly více tam a to moc nechci. Když cvičím doma, tak je to nastejno, akorát bez Legpressu a někdy s menším závažím. Jak vypadají tyto cviky a jak se provádí najdete, když si jejich názvy zadáte do Googlu nebo na YouTube. 🙂

Teď si možná říkáte ,,Hmmm a co břicho, to necvicíš?“ Ne, břicho moc necvičím, nebaví mě to. 😀 Před 2 lety jsem ho cvičila skoro každý den a strašně chtěla ,,břišáky“  a snad po každém jídle jsem břicho kontrolovala! Chápete to?! 😀 Jakmile jsem od toho upustila a netlačila na pilu, tak se objevily – klasika. 😀 Břicho se totiž skvěle zapojuje u cviků, kde zapojujete hlavně STŘED TĚLA. To jsou Dřepy a Mrtvé tahy. 🙂 Hezky vám kromě zadku zpevní i střed těla a k tomu při správné stravě, která je na břicho nesmírně důležitá, vám pak ty ,,břišáky“ samy vylezou. 🙂 Někdy si ale na konci tréninku dám jeden cvik na břicho anebo alespoň Plank. Ten totiž taky hezky zpevňuje střed celého těla. 🙂

Dohromady teda cvičím asi 3x týdně. 🙂 Kromě cvičení jsem se začala věnovat józe (nebo jak se to skloňuje? 😀 ), prostě cvičím jógu. 🙂 Byla jsem na dvou lekcích, ale teď, když už mám nějaké základy, tak ji cvičím doma a bez pomocí jakýchkoliv videí. Moc, moc, moc jsem si ji oblíbila. Je to něco úplně jiného než cvičení. Je to pomalé, klidné a člověk se u toho krásně zrelaxuje. 🙂 Možná, že i vás nebaví pořád jen cvičit nebo běhat, prostě dělat jen jednu určitou aktivitu. Zkuste začít s něčím dalším, ať se můžete pořád na co těšit a pořád se v něčem překonávat.❤ Někdy mám dny, kdy se mi absolutně nic nechce. Pak ale vstanu a jdu si aspoň na pár minut zacvičit tu jógu a to je pak skvělý pocit. Když se překonáte a jdete si zacvičit, zaběhat nebo prostě jen vstanete z postele 😀 , tak máte hned lepší pocit, že pro sebe něco děláte a uvidíte, že vás to dobije energií. Protože když jen tak ležím a nic nedělám, tak jsem ještě více unavená, ale když se teda zvednu a jdu něco dělat, tak mám hned více energie a myslím si, že to tak má asi každý. 🙂 Doufám, že se vám článek líbil a dozvěděli jste se zase něco nového. 🙂 Mějte se krásně a dělejte to, co vás BAVÍ. ❤

Life with Adél

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Kategorie
  • O mně

    Jmenuji se Adéla, je mi 20 let a chci s vámi sdílet mou cestu životem. Rozhodla jsem se psát blog z toho důvodu, že chci předávat mé zkušenosti ohledně zdravého životního stylu a seberozvoje.
    Chci se s vámi podělit především o rady, recepty a cviky v rámci fitness. Ale když už se začnete starat o své fyzické tělo, tak také musíte rozvíjet to duchovní. Právě proto zde můžete najít články, které vám s tímto pomohou.

    ,,Healthy body, healthy mind“ – ,,Zdravé tělo, zdravá mysl“

  • Nejnovější články
  • Staráte se o Vaše ZDRAVÍ?

    Pokud se zabýváte zdravým životním stylem, tak byste Vašemu tělu měli dopřát jen to nejlepší. Měli byste tělo hýčkat kvalitními produkty bez parabenů, ropných derivátů a dalšího chemického složení.
    Kvalitní péče o pleť a tělo, kvalitní kosmetika a také kvalitní vitamíny.
    Chcete více informací? Kontaktujte mě.