5 TIPŮ, jak zahnat hlad

Life with Adél

I když jíte pravidelně a dost, tak se může stát, že máte hlad. Mně se to často (skoro pořád 😀 ) stává, a tak se snažím dodržovat tyto pravidla, která zmíním níže, abych to napravila. Nejsou to žádné odborné rady, jen prostě tipy, které mi pomáhají. 🙂 Takže jak to, že můžeme mít hlad??? Uvedu vám 5 nejčastějších problémů:

  1. Málo tekutin
  2. Nízký příjem bílkovin
  3. Potraviny s vysokým GI (glykemickým indexem)
  4. Nízký příjem zdravých tuků
  5. Málo pohybu

TAKŽE JAK TO NAPRAVIT? 🙂
→ Důležité je přijímání tekutin a to nejlépe ČISTÉ VODY. Každý byste měli vypít denně minimálně ty 2 litry. 🙂 Pokud jste milovníci kávy, tak musíte pít vody ještě více, protože káva odvodňuje.
→ Jak už jsem zmínila, přijímejte bílkoviny. Bílkoviny nejsou důležité jen pro budování svalové hmoty. V každém jídle byste jich měli mít alespoň trochu, protože je naše tělo také potřebuje, a navíc vás to i více zasytí. Například na snídani si můžete dát – řecký jogurt s vločkami a ovocem, vajíčka s pečivem, ovesnou kaši s proteinem a tak dále. Na oběd máte vždy k příloze určitě nějaké bílkoviny, například maso či rybu. Pokud máte na oběd salát, tak si do něj dejte maso, rybu či nějaký sýr. Na svačinku můžete mít zase řecký jogurt nebo protein anebo šunku s pečivem. A na večeři třeba to samé co na oběd. 🙂
→ Pokud vás trápí hlad po rýži nebo po rýžových chlebíčcích, tak je prostě nahraďte něčím jiným. Právě rýže a rýžové chlebíčky mají vysoký glykemický index. Jednoduše to znamená, že vás to zasytí jen na chvíli, protože vám rychle stoupne hladinu cukru v krvi, ale po chvíli klesne, což ve vás vyvolá opět hlad. Místo rýže můžete jíst brambory nebo celozrnné těstoviny, které obsahují více vlákniny, a tak vás více zasytí. A místo rýžových chlebíčků můžete jíst tmavé pečivo, které je o dost více bohaté na vlákninu. Anebo si dejte k rýžovým chlebíkům nějaké bílkoviny či tuky (arašídové máslo, vajíčka, avokádovou pomazánku), aby vás to více zasytilo.
→ Přijímejte v jídle zdravé tuky. Jezte oříšky, semínka, avokádo, vajíčka, sýry a uvidíte, že to bude naprostý rozdíl, než kdybyste si dali jen samotných 5 rýžových chlebíčků. Kromě zasycení jsou tyto zdravé tuky pro nás důležité, protože obsahují hodně vitámínů.
→ Jděte si zasportovat. Stačí se jít jen třeba projít nebo se něčím zabavit a chuť k jídlu budete mít fakt menší. Určitě jste si všimli, že když jste celý den doma, tak máte tendenci pořád něco jíst. 😀
→ A můj bonusový TIP na závěr? Hooodně zeleniny. Já si pravidelně k obědu a večeři dávám kupu zeleniny. Neskutečně dobře mě to zasytí a navíc mi strašně chutná. 🙂 Kromě této výhody je hlavní to, že jsou zelenina i ovoce bohaté na vitamíny. 🙂 Ty je nutné přijímat, abychom byli zdraví a měli dobrou imunitu. 🙂 A že vám zelenina nechutná? Člověk si k tomu opravdu najde cestu. A pokud ne, tak věřím, že aspoň mrkev nebo okurek mít rádi prostě musíte. 😀

To je pro dnešek všechno a doufám, že jsem vám alespoň trochu poradila. 🙂 Budu ráda, když mi do komentářů napíšete vaše tipy, které vám pomáhají zahnat hlad. 🙂 Děkuji za přečtení a mějte se krásně. ❤

Life with Adél

Moje klasická porce zeleniny 😀

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Kategorie
  • O mně

    Jmenuji se Adéla, je mi 20 let a chci s vámi sdílet mou cestu životem. Rozhodla jsem se psát blog z toho důvodu, že chci předávat mé zkušenosti ohledně zdravého životního stylu a seberozvoje.
    Chci se s vámi podělit především o rady, recepty a cviky v rámci fitness. Ale když už se začnete starat o své fyzické tělo, tak také musíte rozvíjet to duchovní. Právě proto zde můžete najít články, které vám s tímto pomohou.

    ,,Healthy body, healthy mind“ – ,,Zdravé tělo, zdravá mysl“

  • Nejnovější články
  • Staráte se o Vaše ZDRAVÍ?

    Pokud se zabýváte zdravým životním stylem, tak byste Vašemu tělu měli dopřát jen to nejlepší. Měli byste tělo hýčkat kvalitními produkty bez parabenů, ropných derivátů a dalšího chemického složení.
    Kvalitní péče o pleť a tělo, kvalitní kosmetika a také kvalitní vitamíny.
    Chcete více informací? Kontaktujte mě.